fredag den 7. maj 2010

Hold da kæft en for fed uge...

Jeg har haft den fedeste uge..

Kanon øvelse. JEg ahr i hvert fald rykket mig helt enormt og det bedste var de super gode tilbagemeldere der var der ude... selv Gruppeføreren synes det var godt. Sagde han rimelig diskret.. Typisk:P

Men den bedste tilbagemelding jeg har fået er drengene i min gruppe der virkelig kunne se det bare kørte som det skulle. De har sgu givet mig den bedste ros jegkan få. For de har været glade for det jeg har gjort så de kunne gøre det de er bedst til.
Fuck det eren nice funktion, for mig at have.

På øvelsen fik vi også nyheden om de 11 sårede i Afghanistan. Jeg håber satme de klarer sig og kommer godt igennem. Det fortjener det helt sikkert. De ska bare hurtigt op på benene igen og give igen. De er i tankerne på mange af os herhjemme, det er helt hundrede.

Tilbage til øvelsen, så har onsdagen helt klart været mit højdepunkt. Det var bare en fantastisk dag. Den lange patrulje og det gik bare skide godt.

Jeg glæder mig nu til at komme til at holde weekend hvor der er lovet hygge.. det bliver  bare lækkert at komme til at ligge ned efter en andenpatrulje, i ikke-øvelsesregi der sparkede for vildt røv. Så meget at jeg desværre kollapsede halvvejs igennem efter et længere blackout. Eller. kollapsede er så meget sagt, men jeg gik ud i hvert fald. Var helt nedkæmpet. Jeg er kommet ovenpå igen og drikker fortsat væske som ind i helvede...

Jeg glæder mig til at være helt frisk, at fødderne ikke gør ondt, og ikke minst den nøste krammer jeg får. Det bliver det aller bedste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar