mandag den 5. april 2010

Ang. 1. April

Jeg må indrømme, inkluderet er gode tilbagemeldinger, at det var en god aprilsnar.

Den var grov, udført til slutningen, og den har berørt mange flere mennesker end jeg overhovedet turde tænke på muligt.

Ikke destomindre håber jeg i den grad at folk havde en god 1. april til trods for dette lille stunt, men det løb sig af at hende jeg skulle have fat i, var blevet syg og umulig at få fat på af den årsag. Det var ret ærgeligt for havde regnet med at skulle se hende, fordi det var halvt aftalt, så på den måde kom jeg til at sidde og kede mig og fik tiden til at gå med en lille hvid der blev noget større og mere og mere grå. Jeg kom nemlig til, ved et uheld, i form af en overlagt beslutning fra egen side, at smøre lidt tykt på.

Fra nogle fik jeg ikke så meget ros, de må have haft en dårlig dag eller virkelig stolet på mig.

Så jeg beklager dybt, med rette, at jeg har misbrugt alle mine gode kollegaer, familie, venner og ikke mindst hende jeg skulle have fat i's tillid som tilsyneladende har været højere end forventet. Der var dog nogle i mellem der bestemt ikke har haft den tillid til mig, eller dog kendt mig så godt til at vide med det samme at det bare var spil for galleriet. Som det var og til dem, godt set. OG jer jeg virkelig fik omvendt, tjah :).

Ikke destomindre så glæder jgemig fanme til at forstætte alle de gode relationer med alle tidligere nævnte mennesker og alle andre også, for det er trods alt for jeres skyld at jeg laver lidt ballade i ny og næ:) nogle gange går jeg over stregen og jeg er i den grad klar på diverse konsekvenser det kan medføre. :D

Det vil da være det mindste.

Ud over det har tiden de seneste par uger ikke været fyldt med de helt vilde ting, Tiden har gået ganske fornuftigt, og det er sket nogle småting jeg ikke mener er til min blog's publikum. Om det er der eller ej.

Der er ting vi aldrig kommer til at forstå og sådanne ting har jeg da også for tiden, og håber da jeg snart kan få lidt forståelse for nogle af delene af det, men det er så indviklet at jeg bare er nød til at forstå det:)

Når det også handler om en sød pige så måå jeg også hellere opføre mig ordentligt.

Men tager det stille og roligt det næste stykke tid, passer på min hånd og glæder mig virkelig til at forbindingen ikke længere skal være på hånden. Men træningen fortsætter og tingene går deres gang.

Jeg glæder mig til arbejdet og som jeg har sagt andre steder, så fortryder jeg ikke mine beslutninger. De skaber trods alt et resultat jeg selv er skyld i. Om det er godt eller dårligt ændrer ikke andet end at jeg altid kan gøre det bedre en anden gang, når muligheden byder sig og hvis det i det hele taget er nødvendigt.

Var der ikke lidt ballade ville livet være kedeligt som et stykke musik af Seebach... eller noget derhenad...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar