torsdag den 1. april 2010

Så var det det:(

Lige som jeg går og tror at det går rigtig godt med alting;

Jeg ser en tidligere rigtig god veninde rigtig meget igen, vi hyggherog taler og spiser og alt muligt godt, og jeg synes det kører på arbejdet, det er påske og foråret er bare ved at komme igennem, så gik fyreseddlen lige ind.

Det er ikke ret fedt at miste sit arbejde, slet ikke i en ferie hvor man går og glæder sig til at komme tilbage og bare give den maksimalt derudad fordi nu skal vi bare til at igang. Der var heller ikke så længe inden jeg skulle igang med genoptræningen af hånden, men det er som om at det ikke rigtigt er så aktuelt hvornår det sker længere. Nu skal det bare ske og så må jeg klare mig med det.

Så er ret meget nede i kulkælderen.

I det mindste er der gode mennesker jeg kan være sammen med. Men håber ikke de bliver trætte af at høre mit brok over at have mistet arbejdet.

Det var lige lidt kort for et par uger, men humøret er ikke helt i top til alt det spændene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar